Tips Follow Button By Dalila Samsudin

Assalammualaikum

Baik lah kawan- kawan sekalian . Kat sini Aku nak Kongsikan sesuatu
untuk Kawan- kawan blogger semua sama ada yang masih baru ataupun
tidak . Ecewah ayat aku ni macam nak buat karangan untuk SPM pulak kan

Okey Sekarang ni ada bermacam - macam jenis Button follow right ?
Ada yang kechik , ada yang besar . Haih macam lah . TAPI , tak semua
nya yang baru itu orang suka . Bagi aku lah kan , Aku prefer pakai button
follow yang biasa punya tu . Sebab Ia Lebih MUDAH dan semua orang
boleh follow kita tanpa masalah .


Ya macam gambar diatas . Bagi aku ia lagi senang untuk orang
Follow kita tanpa perlu keluar New Tabs Bagai kan . 
Contoh button Follow yang aku tak berapa Gemar .

Ya Button follow ini . Bukan sebab dia tak cantik ke apa . Tapi
sebab Kadang2 button ni tak berapa betul sedikit . Contoh nya
Hari tu aku dah follow sesebuah blog tu , then besoknya aku try
tekan Follow lagi . Then Still boleh follow lagi . Itu maknanya 
button follow beliau tidak berapa " betul " i think . And aku rasa macam
aku ni penipu sebab pada hari sebelum nya aku sudah bagitahu dia yang
aku sudah Follow . 

Sebab jika aku sudah follow mesti akan keluar begini 


Okay lah begini , Kalau anda masih lagi mahu menggunakan Button Follow
yang comel tu , BOLEH tapi mesti letak sekali Button Follow yang Biasa tu
Macam kak LyssaSecrect kita :)  Thats More Better Right ? 

Baik lah sampai disini saja ! Wassalam




Jangan lupa tinggal link blog di komen atau shoutbox :)

0 Itik gebo-gebo:

 
Blog ini telah diubah suai oleh Fyra Zaidi