SAYA TAHU SAYA BERSALAH .

Assalammualaikum !

Fuuuuhh Fuuuh *Tiup Blog* bukan sebab dah lama
tak update okay . Tapi sebab tadi aku tertumpahkan
serbuk kopi dekat blog aku . Habis jadi hitam . Okay
aku merepek. Jangan layan .

Sebelum tu . Aku nak minta maaf sangat2 sebab dah lama tak
update blog aku . Disebabkan Exam dan Sakit otak aku ni aku
jadi malas nak update . Hal tentang exam ? Hurm . Jangan ditanya.

Hari Rabu ni InsyaAllah aku balik kampung aku di Perak. Im
Sooooooooo Excited ! Dah lama tak balik kampung. Aku
rindu gila dekat sedara mara aku . Kay tipu . Tak rindu pun
mwahahaha *Jahat* . Dan lagi sekali aku akan berhenti update blog
untuk sementara. Sedih tau , i baru je nak manja2 dengan uoollzzzz ~

Bila dibilang sudah lama rasanya aku tak buat Entry Sentap Menyentap
aku . Dekat Twitter aku kemain hebat aku perli orang *Cough* .
Tak apalah nanti ada masa , aku akan update seperti sediakala.
Okay semua jangan menangis rindukan saya. saya tahu saya famous.
*Cakap Seorang Diri* *Menangis*




Rasanya dah lama aku tak blogwalking kat blog orang . Serious
JUTAAN TERIMA KASIH kepada sesiapa yang sudi singgah
di blog aku yang tak seberapa ni . Sangat2 hargai. InsyaAllah
bila ada masa yang banyak aku akan balas kunjungan korang
semua. Rindu wei nak baca post2 korang yang awesoomee tu ~


Oh ya Jangan Lupa Undi Zizan Razak didalam SuperSpontan Dengan
Menaip SS ZIZAN dan hantar ke 32888 atau untuk undian pukal
SS20 ZIZAN dan hantar ke 32888 .

MAKE SURE KORANG UNDI ! AHAHA #TeamZizanRazak
Jangan lupa tinggal link blog di komen atau shoutbox :)

2 Itik gebo-gebo:

Zaf98 berkata...

*tengah menangis baca entry akak ni*
xD

amb0i kak...sempat lagi pr0m0te zizan~ siap ada lambang angsa ganas kat tepi tu! hahahaaa! zizan abg saya tu! nanti saya undi bebanyak ya! akak pun undilah sama!~ (Y)

Iqa berkata...

zizan terbaik!

 
Blog ini telah diubah suai oleh Fyra Zaidi