Hanya Entry Merapu .

Assalammualaikum

Besok exam mathematic. Ya subjek yang paling aku anti seumur hidup
aku . Setiap kali aku cuba untuk mengira gunakan kalkulator mesti keluar

"Syntax Error"
"Math Error" .

Duh. Aku tak tahu apa masalah aku ni . Cukup menyampah dengan kira kira.
Apa yang cikgu ajar masuk langsung taknak masuk kat telinga kanan aku ni.
Dengki betul saja lahtu nak suruh aku stress memanjang.

Lepastu nanti ada exam Addmath . Woooh ~ aku sure bersih je kertas
aku nanti . Sebab aku lupa segala benda formula tu semua. Heh aku ni
suka sangat cari nahas tau . Entah apa yang aku fikir pun tak tahu lah .
Mungkin sebab aku banyak sangat ketawa, jadi ilmu semua beratur keluar
dari otak aku yang sediakala kosong ni .

Dah lah tu , kalau time exam tu masa dia berjam jam . Sakit punggung aku
dibuatnya . Kalau tidur pun sekejap sekejap bangun . Lepastu tudung senget
senget . Heh . Tak apa style baru tu . LOL . Kay tak lawak kenapa taip LOL.

Sekarang ni kerja aku buka twitter je . Lepastu merapu meraban . Blog
pun aku buka tapi otak aku blank . Jadi aku tak update lah . Oh ya
pasal cerpen Cinta Remaja tu . Nanti lah aku update. Aku tak sihat
ni *cough* . Otak aku yang tak sihat . Ehehehe .

Oh ya nak tengok aku merapu dan melayan perasaan meh follow
twitter aku TWITTER AKU. KAU ADA? tekan jelah jangan banyak
tanya . Heh .

Okay dah . Aku tak tahu nak merapu apa lagi dekat sini . Jangan marah
aku sebab aku dah bazirkan masa korang . Aku dah tulis awal2 dekat
tajuk kan yang ni entry merapu . Yang pergi baca kenapa? Hahaha

Doakan aku dapat jawab Paper exam ! 
Jangan lupa tinggal link blog di komen atau shoutbox :)

2 Itik gebo-gebo:

dwatyKNY berkata...

addmaths tu... my fav... hehehe

cha'e berkata...

gud luck exam kau.
aku suka kalau dating ddengan nombor3 neh. haha LOL

 
Blog ini telah diubah suai oleh Fyra Zaidi