Oh Kaki Mengampu !

Assalammualaikum
Salam satu malaysia.

Sudah lama aku tak update blog ni kan ? Dek kerana busy
dengan kawad dan juga kekurangan idea. Kau bayangkan
aku dah kecut perut pasal ingatkan selasa minggu lepas
dah lawan . Tapi last2 ditunda  . Memang . menang sakit
hati . Then pagi tadi Barcelona kalah . Haih frust aku .

Okay stop cerita pasal tu . Dah lama aku tak update blog
untuk entry Sentap Menyentap kan ? Untuk Cerpen pun
sama . Terus tergendala semua tu . Haih .

Baiklah untuk entry hari ini aku nak cerita pasal kaki ampu.
You what kaki ampu ? Tak ? Alah yang tak habis2 membodek
orang tak henti2 tu lah . Dah macam apa aku tengok .

Contoh terdekat lah , Si A ni popular di sekolah , then Si B
ni cuba nak jadi popular macam si A . Kemudian bila si B
ni jumpa or bebual dengan Si A , mula lah dia puji- puji
dia bermanis mulut dengan si A tu . Dengan tujuan hendak
menumpang populariti A tu . Yang si A tu pun kembang
semangkuk hidung dia bila dipuji bagai .

Hah nampak tak permainan dia ? nampak ? Zaman sekarang  ni
terlalu ramai orang yang kuat mengampu . Tak kira di mana sahaja,
di ofis , di sekolah , di tandas , di dalam rumah semua ada lah .
Susah juga kita nak percaya yang mana satu bercakap benar
and mana satu cuba nak mempergunakan kita .

Oh come on ah budak2 kaki mengampu ni . Tak rasa kesian
kat diri sendiri ke ? Hang dok puji2 orang tu macam orang
takda maruah . Haih -.-

Dah sampai sini jelah aku update . Nanti aku tulis panjang2 laptop
aku mesti tersekat . Sebab tu lah cerpen aku asyik tergendala je.

Eh Eh Terasa ? Sila Buat Gaya Matluthfi . Aduh Terasaa ~

Dekat laman sosial selalu sangat ada Kaki mengampu . Tak caya?
Jangan lupa tinggal link blog di komen atau shoutbox :)

1 Itik gebo-gebo:

Fienazzuki berkata...

okay...tak tawu nak kata apa...

 
Blog ini telah diubah suai oleh Fyra Zaidi