Gejala Sapu Tangan Di Sekolah. Ahaks

Assalammualaikum !

Maaf lama tak update. And terima kasih kerana sudi komen
dan singgah blog aku .

OKAY.

Hari ni aku nak cerita pasal Gejala Sapu Tangan di sekolah .
Aku perasan dah lama dah gejala ni . Cuma malas je nak
cerita kat sini *Cough*

Kalau korang nak tau lah kan , aku tengok ramai pelajar perempuan
dan segelintir pelajar lelaki yang suka pegang saputangan dia tanpa
sebab . Nak kata diorang kena Selsema macam kau takda pula.

Aku tiap2 pagi kena selsema teruk . Sadis.

Lagi buat aku macam OMG what is this ?! bila tengok perempuan
main pukul2 pakai sapu tangan bila bergurau . Ahaks. Dulu aku macam
tu juga tapi tu saja nak pekena kawan aku dengan hingus2 aku. LOL

Mati aku kena belasah dengan diorang nanti.

Aku pun tak faham lah apa yang best sangat pegang saputangan
lama2 . Tak rimas ke? Aku yang pegang sebab selsema pun
selalu rasa rimas . Rasa macam nak celek je hingus aku kat tudung
kawan2 aku . Lagi syok .

Lagi awkward bila tengok lelaki yang pegang ...


Sapu tangan yang perempuan suka sangat pegang dan main
pukul2 dengan tawan2 *Kawan* dia . Pfftt .


Auwww isnt that cute? lol.
Slap me.

Zaman korang sekolah menengah ada ke gejala ni ? -.-

Aku terbersin time tulis post ni. Hurm.
Siapa kutuk aku .


Oh ya pasal Cinta Remaja tu .
Aku sendiri tak pasti tu cerpen
ke novel . Bwhahahhaha
TAK LAWAK.



Jangan lupa tinggal link blog di komen atau shoutbox :)

1 Itik gebo-gebo:

Liyaa Mf berkata...

Kekadang benda tu just ikut musim kut. Bila sorang buat, terus sume pun nak wat even tanpa motif. Hehe.

 
Blog ini telah diubah suai oleh Fyra Zaidi