Lack Of Idea

Assalammualaikum ~

Yaaay Akhirnya aku update juga blog aku ni .AKHIRNYA.
Cerpen Cinta Remaja pun aku dah update , Tekan Sini !
Maaflah kalau aku dah jarang blogwalking , update semua tu.
Laptop buat hal , aku online pakai handphone je selalu . Tu pun
online Twitter je . Ekekekeke  Follow Here .

Lagi satu . aku sekarang ni kekurangan idea nak update blog.
Sejak balik dari Langkawi hari tu . Aku jadi blur nak update
benda hape . Maklumlah aku ni manusia biasa , otak tak genius
mana. Ecewah ayat nak bodek ke hapo ni .

Oh ya sekarang pun aku tak faham apa kena dengan Google Chrome
aku ni . Kadang2 bila aku buka blog2 orang dia tunjuk gambar robot
apa benda entah . Fedup weyh wa cakap lu . Eh sorry ayat gangstar aku
dah keluar. Eheheheh *tundukmalu*

Oh ya bulan puasa dah dekat . Aku terfikir nak buat segmen tentang puasa
agak2 ada ke orang nak join ? Tak ada hadiah lah . Sebab segmen je
kan . Heh . Aku takut je takda orang join . Al maklumlah pengaruh aku ni
tak kuat . Eh ? cakap macam aku ni ahli politik je ahahha. Kay gurau.


SEDANG MENUNGGU VIDEO TERBARU MATLUTHFI .
Jangan lupa tinggal link blog di komen atau shoutbox :)

0 Itik gebo-gebo:

 
Blog ini telah diubah suai oleh Fyra Zaidi