Kenangan 6 Amanah ♥ Part 2

mwihihi semalam aku dah tulis kenangan 6 Amanah , tapi aku 
tak sempat nak cerita kan semuanya , yelah dah panjang sangatkan
entry aku tu -.- okay kita sambung ~ =D

masa darjah 6 dulu , lepas UPSR memang kitaorang happy
gilaa ! yelhaa bebas nak buat apa je. then ada hari tu ..
semua kelas darjah 6 buat benteng dekat kelas masing2
dengan menggunakan meja mwahahah , lepas tu semua
main serang2 macam askar hahah memang kelakar gilaa masa tu
cikgu langsung tak ada masa tu hikhik .♥ 

then ada masa tu kelas kitaorang masuk marhaban , ohh itu memang
moment yang paling aku suka ! lagi2 masa kitaorang buat latihan
kelas lain semua buat betul2 , kitaorang pulak buat latihan 
sambil duduk , baring semua haha :D last2 menang jugak akhirnyaa! ♥ 

then kitaorang ada buat persembahan lakonan , kitaorang bawak
cerita "Tentang Bulan" okay masa tu kelakar gila haahha :D
Akim jadi perempuan mwahahah , lepas dah habis berlakon
kitaorang nyanyi lagu tentang bulan ♥ 


Fazril Farhan ♥ 

rindu nak dengar lawak fazril !


Mardhiah ♥ 

awak makin cantik , rindu nak dengar
awk menyanyi hikhok~

Fareez Jalil ♥ 

kawan aku dari Darjah 2 kot =.='
ehe suka main batu seremban dulu mwhaha


Mardhiah dulu dia famous takk hehe , dia yang paling
cantik sekali dekat kelas tu , and yang paling lambat
sekali birthday dia mwihihi , kadang2 orang panggil
baby ~ hehe ♥ 

Fazril ehem sukaa sangat buat lawakk dekat kelas
haha kalau dia tak ada masa tu memang boring kelas kitaorang ♥ 

Fareez wahh dia dulu suka main batu seremban dengan aku
and miyrul Aizam , mwahaha hari tu pun aku ada terjumpa dia
wah wah wah makin tinggi ye kauu ~ hahah ♥ 

sory pada budak 6 Amanah yang lain
kalau aku tak letak gambar korang -.-'
actually ada yang sama sekolah dengan aku
soo tak mao rindu kat yang sama sekolah haha xD



sory amik gambar tanpa kebenaran :P peacee yaw!



  • Afiq Azim
  • Amin
  • Asmira
  • Amiratul
  • Shafiqah
  • Afiqah shahri
  • Afiqah rosman
  • Farez Jalil
  • Acap
  • Dina Azime
  • Mardhiah
  • Syafiqrul
  • Akim
  • Pak Din
  • Aiman
  • Bella
  • Haziq
  • Farhad
  • Rakinah
  • Izzuan
  • Najihah Nisaq
ehe tu je nama yang aku ingat =.=' sorry 
kita ni pelupaa ! peace (Y)

Jangan lupa tinggal link blog di komen atau shoutbox :)

0 Itik gebo-gebo:

 
Blog ini telah diubah suai oleh Fyra Zaidi