Kenangan 6 Amanah ♥

_i0djk1yvxal_large

Hari tu aku ada baca diari aku masa darjah 6 dulu .
oh my .. serius aku menangis baca segala memori yang tercatat
kat diari aku tu ..

aku rindu kawan aku .. aku rindu nak bersama seperti dulu ,
aku rindu nak bergosip dengan diorang seperti dulu ..
aku rindu segala galanya pasal diorang ..

aku ingat lagi waktu aku dengan addina selongkar beg acap sebab
nak cari *stepler* #xtaw eja betul ke tak#  dina . ehe ingat lagi , kitaorang
cakap dekat cikgu kitaorang nak pergi tandas, masa tu semua dekat library
soo kitaorang senyap2 pergi kelas and selongkar beg acap mwihihi i miss that
moment 

aku ingat lagi waktu kitaorang pergi rumah dina , then aku dengan shafiqah
pergi rumah afiqah nak ajak dia pergi rumah dina, aku naik basikal dina 
tak silap aku hehe. then lepas dah ajak tu , aku dengan shafiqah on the way
nak balik , lepastu tiba2 ada budak kecik yang tak reti2 nak berganjak kat
depan kitaorang, dah lah masa tu kitaorang bawa laju , sia2 je kitaorang bertembung
sebab nak mengelak dari langgar budak tu .hahah yang tak boleh blah nya budak tu
boleh tengok je dari tapi . grr aku ingat lagi muka kau budak =.=' 


ehe dengan afiqah , aku dengan dia sama .. selalu sangat kena selsema >.<
mwihihi dia kalau menyanyi memang suara ala2 rock gitu heee selalu
gosip2 dengan dia. dia dengan kita dulu minat dengan budak yang sama
ehem ehem hee but itu ceritaa lama kan :)

acap , okey at first aku tak nak cerita pasal dia, tapi apa boleh buat
dia tetap kawan aku walau apa pun terjadi haihh :) . budak ni aku 
pernah suka dia dulu . err . ingat lagi waktu aku bergaduh dengan dia
masa periksa pula aku kena duduk belakang dia . oh my masa tu 
aku memang fedup gilaa -.- ohh ya dia dengan Aiman pernah curi
Diari aku taw ! grr masa tu aku bingit gilaa -,- 

Aiman , hee dia ni memang seorang kawan yang pakar mathematics
aku betul2 admire dia sebab dia terlampau genius -.- aku ingat lagi
masa mathematics, bila cikgu nak tanya soalan dia lah orang pertama
yang menjawab , dah lah orang pertama yang jawab lepastu laju pulak tu
jawapan dia. kitaorang semua tinggal tercengang jelah -.-' . ada masa tu 
cikgu suruh dia diam , jangan bagitahu jawapan . and aku masa tu duduk
sebelah dia sebab dina suruh . then masa cikgu tanya soalan , aiman
jadikan aku mangsa dia -.- dia bagitahu aku macam mana pastu suruh 
aku cakap cepat2 perghh masa tu memang kelam kabut gila aku . dahlah aku
tak paham dia suruh aku cakap apa --' ni dia suruh aku cakap kuat2 kat cikgu
sia2 je aku bergaduh dengan dia masa tu hahahha :D

aku sebenarnya tak sangka aku boleh ingat segala kenangan kita bersama
sebab secara jujur nya aku ni memang pelupa orang nya . tapi kenangan yang
masih segar di fikiran aku ialah kenangan aku bersama mereka ♥ 

Dina Azime

kita gembira tengok awak gembira dengan
rakan baru sekarang  

Shafiqah
 aku rindu nak naik basikal dengan kau
hihi  

Afiqah shahri

still comel seperti dulu !  

Nur Amirul Asyraf

no komen untuk kau -.-

Zul Aiman

aku dengar kau dah tinggi :P mwihihi

harap korang tak lupakan aku :')

Jangan lupa tinggal link blog di komen atau shoutbox :)

1 Itik gebo-gebo:

AmyZana berkata...

sye rindu dgn zaman sekolah rendah...mmg rindu gile dgn dorg semua tp dlm sye sibuk2 rindukan dorg, adeke dorg nak rindukan sye? biasenye sye fikir mcm tulah :)

 
Blog ini telah diubah suai oleh Fyra Zaidi