Kembali ke Pangkal Jalan.

Hai Assalammualaikum.

Tajuk entry kali ni adalah untuk clickbait sahaja. Pengaruh Pewdiepie hahahahaha.

Lama tak update blog. I dont know ada lagi ke tak yang baca blog aku. Kalau ada, terima kasih. Rasanya dah berbulan aku tak update blog kan? Cerita baru pun tak ada. Semua sebab aku sibuk dengan final semester aku dalam Diploma Writing Artistic. 15 November haritu baru je aku dapat result dan Alhamdullilah dapat graduate dengan Dekan for the second time ! Yuhuu.

I know, baru dua kali dekan dalam lima sem aku dah kecoh kan? Tapi bagi aku sebenarnya tak kisah sangat dekan sebelum ni. Asalkan kekal pointer 3 ke atas. Seboleh mungkin nak elak dapat bawah 3. Dan Alhamdullilah selama lima semester ni aku dapat 3 ke atas walapun selama 3 semester aku dapat pointer semua sipi-sipi nak dekan. Dia punya geram tu lain macam hahaha.

Untuk yang kali terakhir ni, aku happy sikit dapat dekan sebab dari awal semester lima aku dah niat nak dekan. Tak macam masa semester dua, time tu aku tak fikir nak dekan pun. Tetiba je dapat, rezeki aku untuk semester tu. Anyway, Alhamdullilah niat nak dekan ditunaikan atas usaha diri ni yang tak tidur siang malam buat assignment dan ulangkaji sehari sebelum exam hahahaha.

Tak. Aku bukan jenis yang duduk belajar seminggu sebelum exam. Aku jenis yang belajar 3 hari sebelum exam baru start buka buku. Disebabkan aku jenis pelupa dan mudah terganggu dengan perkara lagha. Kah .

Anyway, tak kisah lah siapa pun yang baca blog aku ni. Terima kasih. Aku tetap akan post cerita dekat sini. Kalau aku ada idea baru. Aku tak kisah ada orang baca ke tak, asalkan aku dapat teruskan minat aku dalam menulis.

Sampai di sini saja. Terima kasih!

Jangan lupa tinggal link blog di komen atau shoutbox :)

6 Itik gebo-gebo:

NEEZA berkata...

tahniah to be one of the dean list, power tuh, hehe, just keep writing if you have new idea, I'll still be one of your reader :D

www.neezalife.com

Dalila Samsudin berkata...

@Haneeza Mohamad Thanks youuu <3

Rasya | nurulrasya.com berkata...

long time no see yo

EAT,MAKE,READ berkata...

Tahniah akak. Lama dah tak menyinggah sini :)

Dalila Samsudin berkata...

@nurul rasya thankss. you toooo xD lama tak singgah blog sis

Dalila Samsudin berkata...

@EAT,MAKE,READ sesama ~ samalah. Lama tak singgah blog awak haha

 
Blog ini telah diubah suai oleh Fyra Zaidi