Hiatus

Assalammualaikum.
Salam Sejahtera ~

 A temporary gap, pause, break, or absence can be called a hiatus

Okay ampun maaf sebab dah lama tak update blog terutama sekali short novel aku "Aku Bukan Stalker". Ianya kerana laptop aku rosak yeay um yeah. And then handphone pun sama rosak membuatkan aku hilang segala data berkenaan novel aku. So akan ambil masa untuk sambung cerita novel aku tu. Maaf. 

Dan aku agak sibuk dengan Form 6 atau sekarang ni dipanggil Pra U. Sekarang kita dah tak pakai baju sekolah dah. Dah boleh pakai baju bebas and handphone pun boleh bawak. 

Tapi baru semalam aku berhenti sebab aku dipilih masuk ke Uitm Puncak Perdana. Dalam jurusan Penulisan Artistik.

Alhamdullilah.

Serious tak sangka boleh dapat. Itu pilihan pertama aku. And harap dapat buat yang terbaik. Oh siapa2 yang dapat or memang duduk kat Uitm Puncak Perdana bagitahu lah aku okay ! Kalau korang perasan kenapa penulisan aku macam terlampau kosong dan tiada lawak bodoh yang lagi membodohkan. Maybe sebab dah lama tak menaip dan aku agak janggal pakai laptop baru ni. Maybe...

Tapi aku janji akan mencuba sebaik mungkin untuk kembali menulis cerita dan menghabis kan cerita Aku Bukan Stalker. Terima kasih diatas sokongan anda semua ^^

Novel Aku Bukan Stalker maybe akan diupdate dalam minggu ni kalau aku tak busy untuk persiapan masuk ke Uitm.




Jangan lupa tinggal link blog di komen atau shoutbox :)

3 Itik gebo-gebo:

Rasya | nurulrasya.com berkata...

Ganbatte! Harap boleh baca novel hang in form of book inshaAllah

Unknown berkata...

all the best 4 ur new life ^_^

EAT,MAKE,READ berkata...

Eh, kak.Assalamualaikum. jgn lupa ABS tau.. :)

 
Blog ini telah diubah suai oleh Fyra Zaidi