Aku Pun Tak Tahu

Assalammualaikum


Lamanya aku tak update ~

aku pun tak tahu kenapa dengan aku ni . Semangat nak online
blog langsung tak ada  . Aku buka blog tapi tak tahu nak
update apa. Sadis bukan ? Kadang2 frust pun ada juga .

Pasal line ni kejap okey kejap tak . Huh . Final Exam
dah start jadi aku kenalah study . Bajet Baik . Yelah
aku punya result teruk kot sejak masuk Form 4 ni .
i tak tau apa jadi kat i . Ehehehe . LOL

Tolonglah aku tengah blur and stress gila .
Jadi jangan lah marah kalau aku tak update.

TEHEE .


Doakan urusan ibubapa ku di Tanah Suci dipermudahkan.
Amin .

Hamboi aku ni tak beragak nak post ciput gini je.
Ahaha . Bukan ada yang baca pun. Okey ....


Ehem , Zizan menang Hero Terbaik di Anugerah Blokbuster .


Jangan lupa tinggal link blog di komen atau shoutbox :)

2 Itik gebo-gebo:

Liyaa Mf berkata...

Sama la. Kdg2 blur & blank gak bila nak update blog. Last2 org dah tak ingat nak dtg blog kita :D

Takpe Dalila. Dulukan mana yang penting dulu. Hilang semangat blogging takpe. Jangan hilang semangat blaja ya? Chehhh :P

*Nak exam mmg wajib blaja la. Bukan bajet baek. Grrr. Nak kena pukul ni! Lol.

kay_are berkata...

kalau dah camtu fokus kat studi dulu.. nanti dah cuti leh r aktif balik kan.. normal r lame tak update memang tak reti dah nak cite ape pastu.. huu

 
Blog ini telah diubah suai oleh Fyra Zaidi