GADUH menjadi CINTA ♥

Sweetie's little world

EHEM EHEM ♥ 
ini kisah benar taw ! ehe :) 

masa darjah 6, ada seorang budak lelaki ni memang nakal yang amat
menyampahh gilaa aku dengan dia tu . suka mengacau tak henti2 ,
but aku still lagi rapat dengan dia. al maklumlah sama kelas =.=

dia dengan aku pun selalu messages2 , but dalam messages still jugak 
gaduh . aku masih lagi ingat .. masa tu aku dengan kawan2 aku kejar
dia sebab apa ntah .. then masa tu dia lari kat tepi tingkap , aku pun
baru je nak tangkap dia, zaaasss lengan baju dia terkoyak !
hahahha xD 

aku dengan kawan2 aku yang lain semua ketawa sampai tak cukup
nafas kitaorang, tapi aku ada rasa bersalah juga lah masa tu haha
yelahh disebabkan aku baju dia koyakk :D

macam2 perkara berlaku antara kitaorang but kitaorg tetap lagi berbaik
semula.. and lama kelamaan, hubungan kitaorang macam brother and sister
ohh memang kelakar masa tu :) aku sendiri tak expect yang aku boleh
berbaik dengan dia.. walhal selama ni asyik2 gaduh dengan dia .

bermula dengan sebagai musuh , kemudian sebagai adik beradik dan
at last .. sebagai kekasih :) aku pun tak faham kenapa aku boleh
suka dia. kalau tengok kat diari aku yang lama, memang banyak
kisah dia and most of it, cerita pasal aku benci sangat dekat dia
memang penuh lah nama dia dekat diari aku and jarang ada love2 kat
nama dia. haha semua disematkan dengan kebencian .
aku kapel dengan dia berapa bulan ntah -.- aku lupaa haha teruk betul

then aku TERpaksa putus dengan agak sedih juga lah masa tu ..
masa tu dia minta penjelasan tapi aku tak berani bagitahu sebab dia
ehem ehem bukan sebab aku ada orang lain okay, lagipun masa tu
aku masih lagi sukakan dia. cuma keadaan yang memaksa aku untuk
putus dengan dia 

Tumblr_lsibas3ynm1r3my76o1_500_large

anyway sekarang aku dengan dia dah jadi musuh
balik puiiih -.- aku pun dah naik menyampah dengan dia!
dari SEKOLAH RENDAH sampai SEKOLAH
MENENGAH dia tak henti2 menyakitkan hati aku

#untung tak sama sekolah ! huh ! >.<


benci kau sampai bila2 ! 




Jangan lupa tinggal link blog di komen atau shoutbox :)

3 Itik gebo-gebo:

----- ----- berkata...

haha~~..
best erk adew musuh...

Pwincess berkata...

Hai ,

musuh kepada kekasih , yang tu sweet . HHE ;)

jom skodeng ;
http://cokolatmerahjambu.blogspot.com/2011/10/kepupu-blogger-cik-kacak-semua-comel.html

Pencinta Awan. berkata...

Hihi , tak elok gaduhx2

 
Blog ini telah diubah suai oleh Fyra Zaidi